| Հասցեի մենյու |
|
 |
| Բաժիններ |
|
 |
| Մինի-չատ |
|
|
 |
| Վիճակագրություն |
Օնլայն 2 Հյուրեր 2 Օգտվողներ 0
|
 |
|
 |  |  |
| Գլխավոր » Նորությունների արխիվ
Գյումրու Մ.Նալբանդյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի (ԳՊՄԻ) "Օլիմպիական ինֆորմատիկայի" ակումբը, Մոսկվայի անընդհատ մաթեմատիկական կրթության կենտրոնի "Հեռավար ուսուցում ինֆորմատիկայից" նախագծի նախաձեռնությամբ և
...
Կարդալ ավելին
|
Գյումրու Մ.Նալբանդյանի պետական մանկավարժական ինստիտուտի ՚«Օլիմպիական ինֆորմատիկա» ակումբի նախաձեռնությամբ ստեղծվել է http://gm.spoj.com/ առցանց համակարգը, որտեղ կարելի է ծանոթանալ եւ թեստավորել ինֆորմատիկայի պարզագույն օլիմպիական խնդիրներ:
Առցանց համակարգում կտեղադրվեն խնդիրներ, որոնք առաջարկվել են Գյումրիում
տեղի ունեցած օլիմպիադաների ժամանակ: Կտեղադրվեն նաեւ պարզագույն խնդիրներ
տարբեր միջազգային օլիմպիադաներից՝ հայերեն թարգմանությամբ:
|
Ամփոփվել են "ԱՐՔԻՄԵԴԻ ՄՐՑԱՄԱՐՏ-2013" արդյունքները Արդյունքները
|
Գյումրու Մ.Նալբանդյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի (ԳՊՄԻ) "Օլիմպիական ինֆորմատիկայի" ակումբը, Մոսկվայի անընդհատ մաթեմատիկական կրթության կենտրոնի "Հեռավար ուսուցում ինֆորմատիկայից" նախագծի նախաձեռնությամբ և
...
Կարդալ ավելին
|
Գյումրու Մ.Նալբանդյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի "Օլիմպիական ինֆորմատիկայի" ակումբը, Մոսկվայի անընդհատ մաթեմատիկական կրթության կենտրոնի հետ համատեղ` informatics.mccme.ru կայքում, հուլիսի 1-ից օգոստոսի 31-ը կազմակերպում է "ԱՄԱՌԱՅԻՆ ԳԱՎԱԹ-2012" ծրագրավորման մրցույթ:
|
Ամփոփվել են "ԱՐՔԻՄԵԴԻ ՄՐՑԱՄԱՐՏ-2012" արդյունքները Արդյունքները
|
Գյումրու Մ.Նալբանդյանի անվան պետական մանկավարժական ինստիտուտի (ԳՊՄԻ) "Օլիմպիական ինֆորմատիկայի" ակումբը, Մոսկվայի անընդհատ մաթեմատիկական կրթության կենտրոնի "Հեռավար ուսուցում ինֆորմատիկայից" նախագծի նախաձեռնությամբ և
...
Կարդալ ավելին
|
| |
 |  |  |
|
| Հարցում |
|
 |
| Մուտք |
|
 |
| Որոնում |
|
 |
| Օրացույց |
| « Դեկտեմբեր 2025 » |
| Երկ |
Երք |
Չր |
Հն |
Ուրբ |
Շբ |
Կիր |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
 |
| Գրանցումների արխիվ |
|
 |
|